FANDOM

Drarry -2

Drarry to statek pomiędzy Draco Malfoyem a Harrym Potterem z fandomu Harry'ego Pottera .

Kanon

KSIĄŻKI

Draco Malfoy został rywalem Harry'ego Pottera. Draco pochodził z rodziny czystej krwi, która mocno wierzyła w czystość krwi. Tak więc zastraszał i obrażał tych, którzy byli mugolskimi potomkami, a czasem Gryffindoru. Był zazdrosny o to, że Harry Potter jest bohaterem. Jego ambicją było stać się jak jego tata. Dwaj chłopcy zawsze mieli obsesję na punkcie siebie nawzajem, a Draco ciągle wspominał fakt, że Harry zaprzeczył swojej przyjaźni w pierwszym roku (to dlatego, że Harry słyszał wiele złych rzeczy o Slytherinie od Rona Weasleya, a Draco obraził Rona) . W filmie Więzień Azkabanu Draco narysował zdjęcie Harry'ego, które poruszało się magicznie, złożył je ptakowi i wysadził Harry'emu, gdy byli w klasie.

Takie rzeczy zdarzały się często w książkach i sprawia, że ​​zastanawiasz się, czy naprawdę głęboko się nienawidzą.Voldemort poprosił Draco o zabójstwo Dumbledore'a, ale nie zrobił tego. Rok później, kiedy Harry został zabrany do rezydencji Malfoyów, aby dać go mrocznemu panu. Draco bardzo niechętnie go identyfikował, chociaż wiedział, że to Harry. Podczas bitwy o Hogwart Harry dwukrotnie uratował mu życie. Jeden przeciwko Fiendfyre Crabbe'a i zamaskowanemu zjadaczowi śmierci. Istnieje także teoria, która dotyczy tylko filmów, że w Komnacie Tajemnic, gdy Draco wyciągnął papier z książki w księgarni, był to ten sam papier, który Harry znalazł w dłoni Hermiony, gdy została spetryfikowana. Historia kanonu mówi, że zerwała stronę z książki z biblioteki, ale Hermiona nigdy by tego nie zrobiła.

PRZEKLĘTE DZIECKO

W książce Przeklęte dziecko synowie Harry'ego i Draco stają się najlepszymi przyjaciółmi, a gdy są w niebezpieczeństwie, Harry, Draco, Hermiona i Ron ratują ich.

Fanon

Drarry jest najpopularniejszym statkiem w fandomie Harry'ego Pottera