FANDOM

[[Kategoria:

Harmione - relacja między Harrym Potterem a Hermioną Granger. Nie jest to romantyczna relacja - obdywoje są tylko swoimi przyjaciółmi.

Historia

1991 rok

Na pierwszym roku Harry i Hermiona nie mieli zbytnio dobrych stosunków. Harry uważał ją za denerwującą kujonkę. Kiedy w budynku szkoły został wypuszczony troll, Harry i jego przyjaciel Ron udali się uratować Hermionę, która płakała w łazience dziewcząt. Gdy całej trójce udało się pokonać trolla, stosunki między Harrym i Hermioną uległy zmianie - zaczęli coraz bardziej się zaprzyjaźniać, przez co Hermiona została najlepszą przyjaciółką Harry'ego.

1992 rok

W 1992 roku, kiedy Komnata Tajemnic została otwarta, Harry, Hermiona i ich przyjaciel Ron próbowali stworzyć eliksir wielosokowy, gdyż podejrzewali Dracona Malfoya o bycie Dziedzicem Slytherina. Kiedy zaczęło znikać coraz więcej mugolaków, Harry martwił się, co by się stało, gdyby Hermiona została zaatakowana przez bazyliszka, który potrafił zabijać swoim wzrokiem (dziewczyna była mugolaczką). Kiedy Hermionę zaatakował bazyliszek, Harry bardzo się tym przejął, ale na szczęście Hermiona użyła lusterka, dzięki czemu została tylko spetryfikowana. Dziewczyna w chwili spetryfikowania czytała wydartą kartkę o bazyliszku, przez co Harry i Ron ją znaleźli i mogli dostać się do Komnaty Tajemnic. Chłopak był szczęśliwy, kiedy jego przyjaciółka wyszła ze skrzydła szpitalnego zdrowa i mogła wrócić do Harry'ego i Rona.

1993 rok

Harmione2

Harry i Hermiona ze zmieniaczem czasu.

Podczas trzeciego roku edukacji Harry'ego i Hermiony dziewczyna była bardzo zapracowana. Harry lekko martwił się o to, czy aby na pewno nie ma za dużo zajęć. Kiedy Hermiona i Ron się pokłócili, odbiło się to też na Harrym i Hermionie, gdyż nie rozmawiali już ze sobą. Kiedy Hermiona przeprosiła za to, iż jej pupil Krzywołap zjadł szczura Parszywka (czyli animaga, Petera Pettigrew), który należał do Rona (w rzeczywistości Krzywołap nie zjadł szczura), Harry i Hermiona ponownie zaczęli spędzać ze sobą czas. We Wrzeszczącej Chacie, kiedy dziewczyna nie znała prawdy o Syriuszu Blacku, złapała Harry'ego za ramię, martwiąc się o przyjaciela. Kiedy ujawniła Harry'emu, że przez cały rok używała zmieniacza czasu, Harry trochę się zdenerwował, że Hermiona wcześniej mu tego nie powiedziała. Razem z szatynką cofnął się w czasie, aby uratować Syriusza Blacka, ojca chrzestnego Harry'ego.

1994 rok

Harmione

Harry i Hermiona przed pierwszym zadaniem Turnieju Trójmagicznego.

W 1994 roku Hermiona pokazała swoją lojalność do Harry'ego. Jako jedyna z jego przyjaciół uwierzyła, że nie wrzucił swojego nazwiska do Czary Ognia. Wspierała go i pomagała mu, kiedy przygotowywał się do następnych zadań. Kiedy założyła organizację W.E.S.Z, Harry nie był zbytnio chętny, aby do niej dołączyć, ale zgodził się, żeby nie sprawić Hermiony przykrości (oraz aby dała mu spokój). Kiedy po trzecim zadaniu Turnieju pojawił się pokrwawiony Harry i martwy Cedrik Diggory, Hermiona oczywiście uwierzyła w jego wersję zdarzeń, która okazała się prawdziwa - że Lord Voldemort wrócił.

1995 rok

Hermiona podsunęła Harry'emu pomysł z Gwardią Dumbledore'a. Kazała Harry'emu spotkać się z zainteresowanymi uczniami w gospodzie pod Świńskim Łbem. Pomagała mu zarządzać Gwardią - spisała imiona i nazwiska członków oraz wymyśliła sposób, aby Harry mógł zwoływać Gwardię na spotkania.

GwardiaDumbledorea

Gwardia Dumbledore'a.

Razem z Harrym i resztą jego przyjaciół stoczyli potyczkę w Departamencie Tajemnic. Kiedy Harry został zaszantażowany tym, iż śmierciożercy zrobią jego bliskim krzywdę, Harry oddał przepowiednię, aby jego przyjaciele (w tym Hermiona) nie zostali zabici. Kiedy dziewczyna została ranna i zemdlała, Harry ogromnie się przeraził i próbował ją uratować. Kiedy Neville stwierdził, że żyje, chłopak czuł wielką ulgę.

1996 rok

W 1996 roku, kiedy nauczycielem eliksirów został Horacy Slughorn, Harry odnalazł podręcznik do eliksirów poprawiony przez Księcia Półkrwi (Severusa Snape'a), przez co osiągał lepsze wyniki w nauce od Hermiony. Dziewczyna była zazdrosna z tego powodu. Nie była jednak zazdrosna, kiedy Harry zaczął chodzić z Ginny Weasley, co daje następny argument dotyczący tego, że byli tylko przyjaciółmi. Kiedy Albus Dumbledore został zabity przez Severusa, Hermiona płakała na jego pogrzebie. Harry stwierdził, że musi odszukać horkruksy Voldemorta, ale Hermiona stwierdziła, że go nie zostawi i że razem z Ronem mu pomogą.

1997 rok

Harmione4

Hermiona obejmuje Harry'ego po dowiedzeniu się, iż chłopak musi umrzeć

W ostatnim roku ich edukacji Harry, Hermiona i Ron postanowili odszukać i zniszczyć horkruksy Lorda Voldemorta. W Dworze Malfoyów, kiedy Bellatriks Lestrange torturowała Hermionę, Harry rzucił różdżkę, aby Bellatrix nie krzywdziła dziewczyny. W trakcie Bitwy o Hogwart Hermiona pocałowała Rona na oczach Harry'ego. Chłopak okazał swoje zniecierpliwienie, ale raczej nie był zazdrosny o Hermionę. Kiedy okazało się, że Harry jest horkruksem i musi umrzeć, Hermiona była bardzo smutna, objęła go i płakała. Gdy Harry udawał, iż jest martwy, dziewczyna była przerażona i nie chciała uwierzyć w to, co widzi. Na szczęście odkryła, że Harry tylko udaje, gdy stoczył bitwę z Voldemortem, którą wygrał, co bardzo ucieszyło Hermionę.

Późniejsze życie

Harry ożenił się z Ginny, a Hermiona wyszła za Rona. Mimo to nadal zostali świetnymi przyjaciółmi i mieli bardzo dobry kontakt, gdyż często się spotykali.

Relacje

Hermiona była najlepszą przyjaciółką Harry'ego. Można powiedzieć, że bardzo do siebie pasowali - mieli wspólne zainteresowania i sposób myślenia. Można powiedzieć, że byli swojego rodzaju "rodzeństwem". Mieli razem wiele przeżyć. Byli najlepszymi przyjaciółmi, ale nigdy nie myśleli o sobie jako o parze.